״טוקןב תכשיטים״ מתחייבת לפעול בהגינות ולעמוד במתן רמת שירות גבוהה.
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה.
במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים( עד 7% נחשבת סטייה תקנית ) בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע.
בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ותתאפשר רק במצב שלא נעשה שימוש במוצר והוא נשמר במצב בו היה בעת קבלתו
הודעה על ביטול או החלפה תתאפשר דרך מייל או טלפונית בלבד. במקרה של החזרת מוצר - יתאפשר זיכוי כספי מלא בגין המוצר רק לאחר קבלתו ובדיקת מצב שימושו. במקרה זה, יוחזר הכסף ששולם בניכוי דמי המשלוח.
במקרים של החלפת מוצר - החלפה תתאפשר רק לאחר קבלת המוצר המקורי ובדיקתו. החלפת מוצר תתאפשר פעם אחת בגין כל מוצר שנרכש, דמי המשלוח מהחברה ללקוח יהיו על חשבון הלקוח
במקרה של ביטול, יש להודיע טלפונית או דרך מייל. ניתן לבטל עסקה על מוצר אשר טרם נשלח, עד תום 48 שעות. לאחר זמן זה המוצר מוכן למשלוח והלקוח יחויב בדמי משלוח לפי אופן המשלוח אשר בו בחר.
לא ניתן לבטל עסקה של תכשיט מעל 3000 ש״ח.
החזרת התמורה תתבצע במעמד ביטול העסקה, ככל הניתן, או במועד הקרוב לכך, ולא לאחר יותר משבעה ימי עסקים.
תשלום בכרטיס אשראי - יבוטל החיוב אצל חברת כרטיס האשראי של הצרכן.
תשלום בכרטיס אשראי וחשבון העוסק כבר זוכה - יושב הסכום במזומן או בשיק מזומן או שיודיע לחברת כרטיסי האשראי של הצרכן על ביטול העסקה וחברת האשראי תזכה את כרטיס האשראי של הצרכן באופן מיידי בסכום החיוב. תנאי לזיכוי הצרכן על ידי החברה הוא שיש באפשרות החברה להיפרע מהעוסק בשל העסקה שבוטלה. אם החברה אינה יכולה לזכות את הצרכן מפני שאינה יכולה להיפרע מהעוסק, חובתו של העוסק להשיב את התמורה לצרכן במזומן או ציק.